دينا: برقص في حفلات المثليين.. وما عنديش مانع أمثل دور شاذة (فيديو)

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ

وعبرت على جانب آخر من استيائها الشديد إزاء سخرية نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" و "تويتر" حول موقفها من مشاهدة الأفلام الاباحية.

وأكدت: "هيجي يوم وكانتا هنقف فيه وهنتحاسب وهيبان مني الكويس ومين الوحش،، الحاجات دي عند ربنا وماحدش له حق إنه يحكم على حد". 

وخلال الحلقة تتمالك الراقصة الاستعراضية دينا نفسها على الهواء، ودخلت في نوبة بكاء دينا، أثناء استماعها إلى رسالة مؤثرة من ابنها على.

وطلب علي، من والدته ديا أن يقضي معها احتفالات رأس السنة المقبلة.

وقال في رسالته: "ماما إنسانة وشخصيتها مختلفة عن الشغل تمامًا، ماما في البيت فيها حنية وبتراعي استغلال وقتها علشان تبسطني وتفرحني.. واستحالة أزعل من شغلها، لكن هي دائما مشغولة كتيرا في الشغل".

وأكد: "بتحاول تعمل المستحيل علشان تفرحني وتكون جنبي أنا وجدتي، ولما أكون محتاجها بتسيب اللى وراها علشاني".


وأضاف: "كانت زمان تدلعني وتقولي يا "لولو" ولما قلت لها بلاش أنا كبرت، من ساعتها استجابت ليا، وأنا فخور بها وبشغلها وشايف أن شغلها جميل.. بس نفسي تقضي الكريسماس معايا بعد كدا ونحتفل برأس السنة مع بعض".

وتابع: "وأنا بقولها خلي حبك للناس في قلبك وخدي بالك من نفسك مع أن مش كل الناس هتحبك".

وأكدت دينا: "أنا ظلماه.. أول مره أسمعه بيتكلم.. وبكيت علشان عمري ما قضيت معاه كريسماس أو عيد.. ظلماه.. وهحاول السنة الجاية أخد حفلة في أي بلد وأخلص نمرتي وأسهر معاه لكن في مصر استحالة لأني بعمل 8 نمرات"، لافتة إلى أن ستحاول عمل اتزان للوفاء برغبة نجلها في الاحتفال معه".

وتابعت: "ابني مش هيقبل يتجوز من راقصة، ولو أخلاقها كويسة هوافق، ومش عايز يشتغل في الفن بسبب نوعية اللي موجود".

وتحدثت دينا خلال الحلقة عن العديد من الموضوعات منها اعترافها بتقصيرها في حق والديها ، كما تطرقت لعلاقتها بأبنها وعن مشكله بدلتلها والمقارنات مع بعض الراقصات المعروفات ، اضافة إلى حديثها عن ظروف طلاقها.

وانهارت دينا فى البكاء بالفقرة الشخصيه للبرنامج كما تحدثت عن سبب مشكلاتها مع سعد الصغير وعن رده فعلها عن التحرش و مواضيع أخرى كثيره تثار لأول مرة.  

أخبار ذات صلة

0 تعليق