سبورت 360 يكشف حقيقة عودة عماد متعب من الاعتزال

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ

موقع سبورت 360 – نفى حسام حسن ومحمد منصور، ثنائي فريق الكرة بنادي سموحة، الأنباء التي أكدت وقوع مشادة بين المدير الفني حسام حسن ولاعب الفريق باسم مرسي، خلال مران أمس الأحد، في إطار الاستعداد لمباراة الزمالك بالدوري الممتاز.

وكتب مهاجم الفريق حسام حسن عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك:” يا جماعة من الأخر والله ما فيه حاجة حصلت بين المدير الفني وأي لاعب.. علشان فيه هري كتير اليومين دول.. وكمان هي مش محتاجة بطولة أوي كدة ونريح شوية..حاجة مقرفة”، والمثير في الأمر أن اللاعب قام بمسح منشوره بعد دقائق من نشره.

كما نفى محمود منصور، الظهير الأيسر لسموحة واقعة المشادة بين باسم والمدير الفني حسام حسن، حيث كتب عبر “فيسبوك” : والله كل كلام باسم مرسي كدب محصلش حاجة خالص هو اتوقف هو و٦ لاعيبه والكابتن شال الوقف تاني لكل الاعيبه وهو منهم لكن اتفاجئنا بكلامه دا”.

وتابع منصور: “مفيش حاجة حصلت خالص احنا لسه اصلا متكملناش ولا خدنا محاضره الفيديو ع الزمالك لكن كل واحد عايز يبقي بطل قومي يقول حجات محصلتش ودا والله الحصل لاكتر ولا اقل ولولا كلامه كان هيلعب ماتش حرس الحدود القادم”.

هذا المقال "سبورت 360 يكشف حقيقة عودة عماد متعب من الاعتزال" مقتبس من موقع (sport360) ,ولا يعبر عن سياسة الموقع أو وجهة نظرة بأي شكل ,وأنما تقع المسئولية الخبر أو صحتة على مصدر الخبر الأصلى وهو sport360.

أخبار ذات صلة

0 تعليق